Callidus Territory & Quota

בעולם פשוט ומושלם – תהליך קביעת הטריטוריות והיעדים לשנה הבאה היה פשוט.

אבל, אם השתנתה כמות אנשי המכירות, נוספו שירותים ומוצרים, גדלו היעדים, נוספו הזדמנויות ועוד – זה מתחיל להיות מסובך …

במציאות – תהליך ניהול וקביעת הטריטוריות והיעדים הוא תהליך שלוקח זמן וחשוף לטעויות. ארגונים לא תמיד מבינים את הפוטנציאל והחשיבות של התהליך. תהליך ידניים, חוסר בסטנדרטיזציה, וויזואליזציה מוגבלת  – לרוב משאירים ארגונים מאחור ומונעים מהם מלמקסם את תהליכי המכירה, לייעל את אנשי המכירות ולהפיק כמה שיותר מכל לקוח ומוצר.

TQ1

3 יתרונות עיקריים לשימוש ב Callidus T&Q

1. אופטימיזציה של תהליך חלוקת היעדים והטריטוריות לאנשי מכירות
אקסלים חשופים לטעויות שקשה לעלות עליהן, ולא מספקים Auditing של השינויים וההתאמות שנעשו. אפליקציית Self service המבוססת על Workflow ו Auditing מעלימה את הצורך לחלוקה ידנית, הערכות והשערות, ומאפשרת – להגדיר את היעדים ובאופן שקוף, מבוסס וברור – והכי חשוב אופטימלי ומשרת באופן מקסימלי את מטרות הארגון.

2. שיפור התקשורת בין הכספים למכירות
תהליך קביעת היעדים לשנה הקרובה והפצתו לשטח דורש הרבה משחקי What if והתייחסות לנתונים היסטוריים ולפייפליין המסתכל קדימה. ה CFO והנהלת המכירות מניעים באמצעות ה T&Q את התהליך ויכולים מעכשיו לראות איך המידע מופץ לשטח בצורה מיטבית

3. גורמים לאנשי המכירות לרוץ מהר וממוקד יותר
תחום המכירות הוא דינמי ומשתנה. כל הזמן יש מוצרים חדשים, שירותים ואנשי מכירות חדשים. שבוע שעובר ולאיש מכירות אין יעדים ברורים – זה הפסד ישיר של כסף. לכן זה קריטי לשייך איש מכירות לטריטוריה ויעדים כמה שיותר מהר – ע”מ שיוכלו להיות ממוקדים ולהתחיל למכור.

פתרון ה T&Q מבית Callidus מנהל את כל תהליך תכנון היעדים – משלב חלוקת הלקוחות / מוצרים / אזורים גיאוגרפים לאנשי מכירות ועד קביעת היעדים הכמותיים. המוצר משלב את כל הפונקציות הרלוונטיות בתהליך בצורה ידידותית ופשוטה ומאפשר שקיפות מלאה וקבלת החלטות מבוססת (על סמך נתוני היסטוריה ונתוני פייפליין.