שיבוץ אופטימלי של טכנאים ונותני שירות

עלויות תפעוליות, עמידה ב- SLA , שביעות רצון לקוחות, שביעות רצון נותני השירות, שימוש בקבלנים וכדומה – אילו הם רק חלק מהפרמטרים שעל ארגוני שירות לקחת בחשבון כאשר הם באים לשבץ את המשימות הקבועות והשוטפות לטכנאים/נותני השירות בשטח.
קריאות שירות ממרכז השירות והמערכות התפעוליות מועברות באופן שוטף לטכנאים ואנשי השירות אשר יוצאים לשטח ומחויבים לספק מענה מהיר, איכותי ויעיל.
ארגונים רבים מחפשים דרכים יצירתיות לצמצם ולהקטין את העלויות באמצעות צמצום הזמן המושקע בשיבוץ, קיצור זמני נסיעה מלקוח ללקוח, הפחתת ניצול שעות נוספות והעדפת השימוש בכח אדם פנים ארגוני על פני קבלני משנה.

 

מהו שיבוץ אופטימלי?

ClickSchedule מאפשר לנהל את מערך השיבוץ באמצעות מנוע אופטימיזציה ייחודי המקבל משימות בזמן אמת ומשבצן למשאב המתאים ביותר (על סמך מיקומו, יכולותיו, עלויותיו, זמינותו ועוד) על בסיס חוקיות עסקית גמישה להגדרה ובסנכרון מלא עם מערכות הארגון ) ERP ,CRM , אתר האינטרנט ועוד).

השיבוץ האופטימאלי מתעדכן בזמן אמת בלוח השיבוץ ובמסופון של איש השירות בשטח.

Capture