פתרונות לתחום הכספים

אגף \ מחלקת הכספים מהווה את ליבו של הארגון. יחידה זו מתאפיינת בחשיבות גבוהה, רגישות, תהליכים מורכבים אשר יעילותם ואמינותם חיונייים לניהול והתפתחות הארגון. כיום, במרבית הארגונים קיימת מערכת ERP המנהלת את תהליכי הליבה, אך עם זאת ישנם עדיין אזורים קריטיים המנוהלים באופן ידני (למשל באמצעות אקסלים).

אדוונטק מספקת מגוון של פתרונות ליחידת הכספים.

מערכות ERP

בניהול תהליכי הליבה, אנו מבצעים פרויקטיי ERP כוללים המבוססים על טכנולוגיות   SAP ERP, בתצורה מלאה, או כיישום מהיר מבוסס SAP Business All-in-One, או פתרונות המבוססים על טכנולגיות ORACLE ERP. באדוונטק מגוון מומחים הכוללים אנשים בעלי הכשרה פיננסית (כגון רו”ח), ובעלי היכרות מעמיקה עם מגוון הפתרונות הטכנולוגיים המוצעים.

חטיבת המוצרים באדוונטק מתמחה בפתרונות עסקיים המשלימים את ה ERP והמערכות הפיננסיות ומאפשרות לנהל תהליכים נוספים (שאינם מנוהלים ב ERP), בצורה מובנית, שקופה, הנותנת את כל המידע למנהל הכספים בכדי לקבל את ההחלטה.

כל המוצרים מתחברים למערכות הארגוניות ומאפשרות לקבל ממקום אחד את כל המידע הרלוונטי לקבלת ההחלטה וביצוע תכנון קדימה באמצעות חיזוי ותסריטי What if

ניהול תמריצים ועמלות

תמריצים כספיים הינם ה”דלק” המניע את אנשי המכירות והפונקציות הנוספות בחברה הנמדדות ומתוגמלות לפי ביצועיהם. חישוב ידני של תמריצים עלול להוות בעייה לארגון כי הוא אורך זמן רב, מוצג בתדירות נמוכה, ועלוללעורר את חשדו של איש המכירות (שישקיע זמן רב בבדיקת העמלות במקום להתמקד במכירות). אדוונטק מייצגת בארץ את הפתרון של חברת Callidus – המתמחה בפתרון לבניית תוכניות תגמול באמצעות חוקים עסקיים, חישוב אוטומטי של תמריצים, בניית תחזיות וביצוע ניתוחי What IF.

עדכון ושליפה מהירה של נתונים ממערכת ה- SAP ומימוש מהיר של Workflows 

מחלקות הכספים בארגונים משקיעות זמן רב בהקלדת הנתונים באופן שוטף, יצירת, עדכון וניהול Master data, הקמת ספקים חדשים, יצירת הזמנות רכש, הזמנות מלקוחות, הקלדת פקודות יומן, ופעולות חשבונאיות נוספות הנדרשות לצורך סגירת תקופה ועוד…

פתרון ה- WInshuttle מאפשר לפשט את התהליכים העסקיים ולגשת למידע באמצעות כלים ידידותיים ונפוצים כגון: Excel, SharePoint, ממשקי Mobile ועוד… הפתרון כולל גם יכולות Workflow מובנות, ללא צורך בכתיבת קוד.

ניהול נכסי נדל”ן

בארגונים עתירי נכסים, נדל”ן היא לרוב ההוצאה השנייה בגודלה. מנהלי הכספים נדרשים לנהל באופן יעיל את החוזים של הנכסים הארגוניים, לשלם ולחייב על פיהם, לעמוד בכל הסטנדרטים החשבונאים, לתכנן ולהתאים בצורה אופטימלית את השימוש בשטחי העבודה, לנהל את כל התחזוקה ובעלי המקצוע ועוד…

פתרון ניהול הנדל”ן מבית IBM, מספק מענה מקיף לדרישה זו