פתרונות לתחום המכירות

מנהלי מכירות מחוייבים לשיפור מתמיד של ביצועיהם ושל והשותפים שלהם (channels). לשם כך יש להמנע מבזבוז זמן שיגררו תהליכים ידניים, תוך התמקדות בתהליכים עם הערך הגבוה ביותר לארגון. אדוונטק משלבת פתרונות למערך המכירות בבסביבות ה-ERP של SAP ובסביבות ה-ERP של ORACLE. כמו כן מיישמת מערכות CRM בסביבות אלו.

בנוסף, חטיבת המוצרים באדוונטק מציעה סל פתרונות עבור אנשי המכירות והשותפים העסקיים:

  • Callidus Commissions לניהול עמלות, תמריצים, סימולציות ותחזיות

התמריץ הינו הכלי העסקי הזמין ביותר לארגון להגדלת נפח המכירות. חברת Callidus מובילה את תחום ה SPM (Sales Performance Management) בעולם (מדורגת ראשונה ע”י Gartner) ומציעה שלל כלים להפיכת יותר לידים למכירות ובזמן קצר יותר. מוצר הדגל של Callidus הוא  ה- Commission , המספק כלים לבניית תוכניות תגמול תוך שימוש במדדים כמותיים ואיכותיים, שילוב כלים לביצוע ניתוחי What if וכדומה ע”י איש המכירות בשטח, ועוד…

  • מנגנון לניהול ובנייה של הצעות מחיר

מרבית החברות נתקלות בקשיים לעדכן את אנשי המכירות במידע אודות המוצרים הגרסאות האחרונות והשירותים המוצעים ללקוחות. תהליך ישני פוגע בביצועי המכירות, כמו גם בשביעות רצון הלקוח. מנגנון ה- CPQ  של חברת Callidus  מאפשר לחברות לבנות את לוגיקת המכירה, ומאפשר להגדיר מהי רמת ההנחות הרצויה, אילו מוצרים כדאי להמליץ ללקוח בהתאם לפרופיל שלו (Up sell / Cross sell), לבצע תהליכי אישור אוטומטיים, להגדיל את ערך העסקאות ועוד…

  • שיבוץ פגישות למנהלי תיקי לקוחות

בארגונים רבים מוקדי שירות המקבלים ויוזמים שיחות מול לקוחות פוטנציאלים, קובעים פגישות למנהלי תיקי הלקוחות / המשווקים שלהם. תהליך זה שלרוב מבוצע באופן ידני אינו אופטימלי, כיוון שאינו מתחשב בהתאמת איש המכירות לפרופיל הלקוח, אילוצי מיקום וזמן, מעקב אחרי ביצוע, וכיו”ב… הפתרון המוצע כולל יישום של מערכת ClickSoftware לשיבוץ אופטימאלי של עובדים לפגישות בשילוב עם מערכת ה- CRM הארגונית, וה- Outlook.