פתרונות לניהול קשרי לקוחות  CRM

עולם ה-CRM מתאפיין בדרישה מהותית לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים חדשנות גבוהה מבחינת פתרונות וכלים טכנולוגיים; אם בעבר היו תהליכי המכירה והשירות מנוהלים ידנית או באמצעות גליונות אלקטרוניים, כיום ישנה דרישה למיכון תהליכים בענן – בעיקר באמצעות תוכנות CRM ייעודיות כמו Salesforce, Microsoft CRM, Oracle Siebel on Demand וכיו”ב, וזאת בשילוב עם יכולות ה-CRM הקיימות במערכות ה-ERP.

לחטיבת אורקל באדוונטק נסיון עשיר ביישום פתרונות עסקיים  בתחום ב-CRM, החל מיישום מודולי המכירה והשירות במסגרת מערכת ה-ERP  עצמה, לרבות ניהול Install Base וצפיה בנתוני לקוח °360, והן באמצעות בניית ממשקים למערכות ה-CRM השונות (בין אם מוצרי מדף ובין אם מפיתוח עצמי) לאינטגרציה של תהליכי המכירה והשירות; לטובת ייעול הממשקים, אנו משלבים במקרים רבים כלי תווכה (Middleware) לניהול הממשקים ואבטחתם.