ניתן ללמוד עוד אודות המוצר מאתר האינטרנט של החברה:  www.calliduscloud.com

לניהול ושיפור תהליכי מכירות

 

Callidus היא החברה המובילה בעולם לפתרונות לעולמות השיווק והמכירות סל הפתרונות שלה מאפשר לארגונים לשפר ולמקסם את תהליכי המכירה ולהפוך יותר לידים והזדמנויות ללקוחות.

באמצעות הפתרונות של Callidus  ארגונים יכולות לזהות את ההזדמנויות הנכונות, להבטיח חלוקה נכונה של טריטוריות ויעדים, לספק כלי מכירה מתקדמים לאנשי המכירות, לבנות הצעות מחיר בצורה מובנית ופשוטה, ולפשט את תהליך התגמול.

למעלה מ 2,500 לקוחות בעולם משתמשים באופן שוטף בפתרונות שלה ומדווחים על החזר השקעה – באמצעות עסקאות מכירה גדולות ומהירות יותר.

ניהול עמלות ותמריצים

 

התמרוץ הוא הכלי העסקי החזק ביותר לעידוד אנשי המכירות למכור יותר. מודל תמרוץ נכון מכוון את איש המכירות למכור לפי האסטרטגיה של החברה )תגמול גבוה יותר למוצרים אסטרטגיים, ללקוחות מסוימים, לשווקים שונים ועוד) ומאפשר לו לראות בכל נקודת זמן מה עליו לעשות כדי להגדיל את סכום התמריץ.

אם אצלך בארגון מנגנון חישוב התמריצים נראה כך:

אך אתה יודע שבסוף הוא יהיה אוטומטי ויראה כך:

אז למה להתחיל היום?

 

חברת אדוונטק מייצגת את חברת Callidus – המובילה בעולם עם פתרונות לאנשי מכירות ובעלת מוצר לניהול יעדים וחישוב תגמולים:

  • ניהול יעדים (Quotes) בשיטת Top Down / Bottom Up המאפשרים לתרגם את התוכנית האסטרטגית של הארגון למספרים / משקולות.

  • איסוף אוטומטי של נתונים (מדדים איכותיים וכמותיים) באמצעות ממשקים למערכות התפעוליות של הארגון בתדירות הנדרשת

  • מנגנוני סימולציה וניתוח What if המאפשרים לאיש המכירות להתמקד במהלך החודש על בסיס נתוני אמת

  • בניית ועדכון תוכניות התגמול באמצעות חוקים עסקיים

  • ניהול טריטוריות (מיועד לארגונים המנהלים תוכנית תמריצים משתנה לפי חלוקה גאוגרפית/מוצרית/עסקית ועוד)

  • ייצוא אוטומאטי של העמלות והבונוסים לכל מתוגמל לפורטל המתוגמלים / ה CRM, ולמערכת השכר

  • דוחות ודשבורדים מפורטים הנותנים במידה ונדרש לאיש המכירות לתחקר את המידע עד לרמת הטרנזקציה הבודדת

  •  Dispute Management לשיפור ה”תקשורת” בין גוף המכירות והכספים בארגון לניטרול קונפליקטים ומחלוקות בנושא תשלומי עמלות ותמריצים.

פתרון ניהול התמריצים של Callidus מוטמע בהצלחה בחברות המובילות בעולם ובארץ ביניהן: Verizon, Vodafone, Nokia, Cadence, NetApp, HSBC, AT&T, Johnson & Johnson, מי עדן, טריאנה, סייבר ארק ומדיה מינד

Callidus Territory & Quota

 

בעולם פשוט ומושלם – תהליך קביעת הטריטוריות והיעדים לשנה הבאה היה פשוט.

אבל, אם השתנתה כמות אנשי המכירות, נוספו שירותים ומוצרים, גדלו היעדים, נוספו הזדמנויות ועוד – זה מתחיל להיות מסובך …

במציאות – תהליך ניהול וקביעת הטריטוריות והיעדים הוא תהליך שלוקח זמן וחשוף לטעויות. ארגונים לא תמיד מבינים את הפוטנציאל והחשיבות של התהליך. תהליך ידניים, חוסר בסטנדרטיזציה, וויזואליזציה מוגבלת  – לרוב משאירים ארגונים מאחור ומונעים מהם מלמקסם את תהליכי המכירה, לייעל את אנשי המכירות ולהפיק כמה שיותר מכל לקוח ומוצר.

3 יתרונות עיקריים לשימוש ב Callidus T&Q

  1. אופטימיזציה של תהליך חלוקת היעדים והטריטוריות לאנשי מכירות אקסלים חשופים לטעויות שקשה לעלות עליהן, ולא מספקים Auditing של השינויים וההתאמות שנעשו. אפליקציית Self service המבוססת על Workflow ו Auditing מעלימה את הצורך לחלוקה ידנית, הערכות והשערות, ומאפשרת – להגדיר את היעדים ובאופן שקוף, מבוסס וברור – והכי חשוב אופטימלי ומשרת באופן מקסימלי את מטרות הארגון.
     

  2. שיפור התקשורת בין הכספים למכירות תהליך קביעת היעדים לשנה הקרובה והפצתו לשטח דורש הרבה משחקי What if והתייחסות לנתונים היסטוריים ולפייפליין המסתכל קדימה. ה CFO והנהלת המכירות מניעים באמצעות ה T&Q את התהליך ויכולים מעכשיו לראות איך המידע מופץ לשטח בצורה מיטבית.
     

  3. גורמים לאנשי המכירות לרוץ מהר וממוקד יותר תחום המכירות הוא דינמי ומשתנה. כל הזמן יש מוצרים חדשים, שירותים ואנשי מכירות חדשים. שבוע שעובר ולאיש מכירות אין יעדים ברורים – זה הפסד ישיר של כסף. לכן זה קריטי לשייך איש מכירות לטריטוריה ויעדים כמה שיותר מהר – ע”מ שיוכלו להיות ממוקדים ולהתחיל למכור.
     

פתרון ה T&Q מבית Callidus מנהל את כל תהליך תכנון היעדים – משלב חלוקת הלקוחות / מוצרים / אזורים גיאוגרפים לאנשי מכירות ועד קביעת היעדים הכמותיים. המוצר משלב את כל הפונקציות הרלוונטיות בתהליך בצורה ידידותית ופשוטה ומאפשר שקיפות מלאה וקבלת החלטות מבוססת (על סמך נתוני היסטוריה ונתוני פייפליין.

הפקת הצעות מחיר

 

פתרון ה CPQ מבית CallidusCloud מאפשר לאיש המכירות להוציא הצעות מחיר באופן מובנה, תוך קבלת כל הפרטים הרלוונטיים מה CRM, הצגת אופציות להרחבת והגדלת העסקה (Cross sell / Up sell), מבצעים מיוחדים ועוד – מהמחשב האישי או ה Mobile שלו.

המוצר כולל:

  • קטלוג מוצרים מובנה – עם יכולות חיפוש מתקדמות, תצוגת מחירים במטבעות שונים ובשפות שונות

  • אינטגרציה מלאה עם CRM – לקבלת נתוני ההזדמנות, הלקוח, המוצר ועוד אוטומטית בהצעה

  • הגדרת הלוגיקה באמצעות חוקים עסקיים – הצגת המוצרים / השירותים הרלוונטיים לפי סוג הלקוח / איש המכירות, הצגת מוצרים נוספים בהתאם לסוג העסקה, ועוד

  • Workflow מובנה לאישורי מנהל

  • מנגנון השוואת מוצרים

  • כלי לבדיקת רווחיות

  • תמיכה במגוון שפות

 

יכולות המערכת

 

בחירת מוצרים ושירותים

  • פישוט תהליך בחירת המוצרים / השירותים באמצעות ניהול קטלוג ומחירון מרכזי

  • הצגת מוצרים לבחירה בהתאם לחוקים שנקבעו ע”מ למנוע בחירות שגויות

  • הובלת המשתמשים לבחירת המוצרים / השירותים הנכונים באמצעות שאלות מנחות

  • עידוד תהליכי מכירה נוספים – Cross sell / Up sell

  • תמיכה בתהליכי Self service  עבור לקוחות ושותפים

בניית הצעות המחיר

  • מניעת שגיאות בעת בניית הצעת המחיר באמצעות שימוש במחירונים מובנים, לוגיקת הנחות מתקדמת ועוד

  • תמיכה במחירונים שונים ללקוחות / שותפים וריבוי מטבעות

  • הצגת הרווח, העלות, והעמלה המשוערת לאיש המכירות בעת בניית ההצעה ע”מ להקטין את הנחות

  • שיפור יכולות החיזוי והפייפליין (אינטגרציה מובנית עם CRM ומערכות נוספות)

  • בניית מסמך הצעת המחיר ומסמכים אחרים רלוונטיים באופן אוטומטי

 

בנייה אוטומטית של המסמכים הרלוונטיים

  • בניית מסמכי הצעות מחיר מקצועיים הכוללים את כל התוכן הרלוונטי (תקציר מנהלים, תיאור המוצרים / השירותים, סיפורי לקוח, מסמכים טכניים, פירוט ההצעה המסחרית, תנאי תשלום ועוד) בלחיצת כפתור

  • יצירת כל מסמך רלוונטי דרך המערכת – הצעות מחיר, חוזים, מענה למכרזים, מסמכים משפטיים ועוד

  • אינטגרציה מלאה עם CRM לקבלת פרטי הלקוח הרלוונטיים ושילובם בהצעה ועדכון ה CRM בסטטוס ההזדמנות
     

הזמנות לקוח

  • קבלת אישורים / הערות / הזמנות מהלקוח באופן אוטומטי דרך המייל

  • תיעוד מלא של כל גרסאות ההצעה, שינויים ואישורים

  • ניהול ההצעות / ההזמנות מכל מקום באמצעות ה Mobile

יצירת וניהול קורסים

 

המציאות הדינמית דורשת מחברות כל הזמן להוציא עוד מוצרים ושירותים – דבר המחייב העברה של הידע בצורה מסודרת לעובדים ולשותפים של החברה.

העברת הידע באופן שוטף לכמות גבוהה של עובדים שלעיתים אף מפוזרים בעולם – במיקומים גיאוגרפיים ואזורי זמן שונים, זה דבר מאתגר ודורש הרבה משאבים. שימוש בשיטות מסורתיות כגון מיילים – ע”מ להפיץ את הקורסים, ואחכ הצורך במעקב שאכו העובד ביצע את הקורס יכול להוביל לעיכובים ועלויות רבות.

מערכת לניהול ידע (LMS), הניתנת לשימוש כשירות ומאפשרת ליצור קורסים, לשייך אותם לתלמידים, ולעקוב באופן שוטף אחר התוצאות וסטטוס הביצוע שלהם.

ניתן לייצר את הקורס מכל סוג של תוכן (Powerpoint, Videos, Flash וכו) ולשלב בו בחנים וסקרים ע”מ לבדוק את רמת ההבנה ושביעות הרצון של התלמיד מהקורס.

תכונות עיקריות של המוצר

  • ניתן כשירות (SAAS)

  • SCORM 1.2

  • ניתן לשימוש מכל מחשב ומסופונים מבוססי iOS

  • עיצוב הצבעים והמיתוג של הדפים

  • API– לאינטגרציה עם מערכות נוספות

  • אופציה למכירות קורסים

advantec