ניהול אופטימלי של אנשי השירות והמכירות בשטח

 

ClickSoftware מציעה חבילת פתרונות המספקת מענה כולל ואופטימאלי לתכנון, שיבוץ, וניהול בזמן אמת של אנשי השירות בארגון והשיוך שלהם למשמרות ולמשימות שוטפות.

ארגונים המיישמים ClickSoftware מעידים כי הם מצליחים לעשות יותר משימות עם פחות אנשים, לחסוך בדלק ובזמני נסיעה, לעמוד בזמנים שהובטחו ללקוח, לסיים יותר משימות בפעם הראשונה, ולתקשר בזמן אמת עם העובדים שלהם בשטח.

הצגת יום טיפוסי בארגון שירות – לפני ואחרי ClickSoftware

  • ClickSoftware מובילה את תחום ניהול הטכנאים ונותני השירות בלמעלה מ 250 ארגונים מובילים בעולם המנהלים בין 25 ל 25,000 אנשי שטח.

  • 5 שנים ברציפות – מקום ראשון בGartner  בקטגוריית ה Field Service Management (הבוחנת פתרונות לשיבוץ, ניהול ותקשורת עם העובדים בשטח)

  • כל סל הפתרונות של ClickSoftware מוצע כשירות באמצעות ענן או בהתקנה מקומית

שיבוץ אופטימלי של טכנאים ונותני שירות

 

עלויות תפעוליות, עמידה ב- SLA, שביעות רצון לקוחות, שביעות רצון נותני השירות, שימוש בקבלנים וכדומה – אילו הם רק חלק מהפרמטרים שעל ארגוני שירות לקחת בחשבון כאשר הם באים לשבץ את המשימות הקבועות והשוטפות לטכנאים/נותני השירות בשטח.
קריאות שירות ממרכז השירות והמערכות התפעוליות מועברות באופן שוטף לטכנאים ואנשי השירות אשר יוצאים לשטח ומחויבים לספק מענה מהיר, איכותי ויעיל.
ארגונים רבים מחפשים דרכים יצירתיות לצמצם ולהקטין את העלויות באמצעות צמצום הזמן המושקע בשיבוץ, קיצור זמני נסיעה מלקוח ללקוח, הפחתת ניצול שעות נוספות והעדפת השימוש בכח אדם פנים ארגוני על פני קבלני משנה.

 

מהו שיבוץ אופטימלי?

ClickSchedule מאפשר לנהל את מערך השיבוץ באמצעות מנוע אופטימיזציה ייחודי המקבל משימות בזמן אמת ומשבצן למשאב המתאים ביותר (על סמך מיקומו, יכולותיו, עלויותיו, זמינותו ועוד) על בסיס חוקיות עסקית גמישה להגדרה ובסנכרון מלא עם מערכות הארגון ) ERP ,CRM , אתר האינטרנט ועוד).

השיבוץ האופטימאלי מתעדכן בזמן אמת בלוח השיבוץ ובמסופון של איש השירות בשטח.

אפליקציית Mobile לעובד בשטח

 

כדי שאנשי השטח יבצעו את עבודתם באופן יעיל ולשביעות רצון לקוחותיהם – הם צריכים לקבל עדכון שוטף בצורה מסודרת אודות המשימות אותן עליהם לבצע, כולל כל פרטי המשימה, פרטי הלקוח, וכל המידע הדרוש לביצוען על הצד הטוב ביותר.

אפליקציית ה Mobile של ClickSoftware מאפשרת לך לנהל טוב יותר את העובדים בשטח. האפליקצייה מאפשרת לצפות במשימות / פגישות מתוכננות, לקבל את כל פרטי הלקוחות (כולל היסטוריה), לתקשר עם המשבצים ב Back Office באמצעות מנגנון הודעות, להחתים את הלקוחות, לסרוק ברקודים, למלא את פרטי הציוד שהיה בשימוש, להוריד מסמכים, להתייעץ עם קולגות ועוד.האפליקציה מבוססת על טכנולוגיית ה HTML5 ותומכת בכל סוגי המסופונים.

תועלות עיקריות של הפתרון

• בקרה ואופטימיזציה בזמן אמת תוך סנכרון שוטף של המצב בשטח ומאגר המשימות לביצוע

• הקטנת עלויות אדמיניסטרציה ומניעת שיחות טלפון ועבודת עדכון ידנית

• ממשק ידידותי ופשוט הנותן את כל המידע הדרוש לטכנאי על המשימות שונות (צבעים שונים לייצוג סטטוסים, הוראות נסיעה, היסטוריה רלוונטית ללקוח, מסמכים רלוונטיים, חלקים נדרשים לביצוע המשימה וכו)

• טיפול מלא בסגירת המשימה ועדכונה (הוצאת חשבונית והדפסתה, העלאת מסמכים נלווים, הוספת חתימת הלקוח, סריקת ברקודים ו- RFID)

• ניהול שעון נוכחות עבור הטכנאים וסנכרון עם מערכות השכר

• תמיכה בכל סוגי הממשקים ממכשירים סלולאריים פשוטים, ועד למכשירים חכמים יותר, PDA ומחשבים ניידים

ClickMobile App Store

חנות האפליקציות של .ClickMobile המאפשרת להוסיף עוד ועוד פונקציונאליות לאפליקציית ה Mobile ללא שדרוגים ולפי הצורך (Pay as you go) כל האפליקציות נבנו על מנת להרחיב תהליכים מסוימים ולתת כלים נוספים לתקשורת עם אנשי השטח, להגדלת היעילות בשטח, ומתן שירות לקוחות טוב יותר.

אפליקציות לדוגמה –
• ניהול נוכחות
• ניהול תהליך ה Upsell
• הוראות נסיעה
• הדפסת מסמכים
• ניהול חלקים

• הצגת מיקום כל הטכנאים בזמן אמת
• ניהול תדרוך בוקר
• Google Map
• ועוד


ClickSoftware Mobility Suite

סביבת פיתוח המאפשרת ליצור ולהתאים את מסכי אפליקציית ה Mobile לדרישות הארגון

-  הוספת שדות ופקדים באמצעות  Drag&drop

- הגדרת לוגיקות, נוסחאות ותנאים בין שדות

- הוספת כפתורים, מסכים,Widgets  ועוד

- שימוש בפקדים מובנים כגון: קורא ברקודים, חתימה אלקטרונית, העלאת מסמכים, הדפסת מסמכים, ועוד

FieldExpert – שיבוץ אופטימלי של פגישות ללקוחות על גבי פלטפורמת ה Salesforce1

 

אם אתה מנהל אנשי שירות ו/או מכירות בשטח ורוצה לשבץ להם משימות (ופגישות) באופן חכם כחלק מה Salesforce – יש לנו פתרון אופטימלי בשבילך !

FieldExpert מבית ClickSoftware היא אפליקציה ייחודית על פלטפורמת ה Salesforce1 המשלבת בין ה Best practices וניסיון רב השנים של חברת ClickSoftware לגמישות ולחוזקות של פלטפורמת ה Salesforce1.

האפליקציה כוללת ויזואליזציה מתקדמת ואופטימיזציה חכמה המאפשרת לשבץ נכון את המשימות והפגישות לעובדים ואף לעקוב במהלך היום אחר הביצוע בפועל (כולל התראות, אינדיקציות על גבי הגאנט והמפה, ניהול סטטוסים, ניהול מסלולים, יומנים, ציוד, יכולות ועוד).

רק באמצעות האפליקציה הזאת,  הממוקדת שירות, ומחברת בין המידע על הלקוח למידע על האיש שירות/ מכירות בשטח – ניתן להציע שירות אחר, מתקדם, מעודכן ואופטימלי.

FieldExpert היא חלק מאפליקציות ה Expert של ClickSoftware – אשר כוללות בין היתר גם את ShiftExpert לשיבוץ אופטימלי של עובדים למשמרות, ובנויות באופן מלא על פלטפורמת ה Salesforce. יכולת זאת מאפשרת להן אינטגרציה מלאה לאובייקטים הקיימים ב CRM וגמישות גבוהה במידה ונדרש להתאים / להרחיב את האפליקציות לדרישות הארגון.

פתרונות ענן

פתרון לניהול אנשי השטח (כולל יכולות לניהול לקוחות, קביעת פגישות, שיבוץ אופטימלי, יכולות גיאוגרפיות מתקדמות, אפליקציית Mobile לאיש השטח, ודוחות) המאפשר יישום מהיר המבוסס על תהליכי Best Practices. הפתרון מיועד לחברות בצמיחה המחפשות יישום מהיר ממנו יוכלו לגדול במידת הצורך/
 

 קיימים 3 סוגים של פתרונות ClickSoftware בענן:

  • ClickExpress – פתרון לניהול אנשי השטח (כולל יכולות לניהול לקוחות, קביעת פגישות, שיבוץ אופטימלי, יכולות גיאוגרפיות מתקדמות, אפליקציית Mobile לאיש השטח, ודוחות) המאפשר יישום מהיר המבוסס על תהליכי Best Practices. הפתרון מיועד לחברות בצמיחה המחפשות יישום מהיר ממנו יוכלו לגדול במידת הצורך.
     

  • ClickCloud – הפתרון המלא של ClickSoftware המבוסס על אותה פלטפורמה הניתנת להתקנה מקומית ומאפשר לתמוך בכל צורך ותהליך שירות שקיים בארגון (לדוגמה – ניהול משימות עם כמות גבוהה של אנשים וכלים, ניהול משימות עם תלוית, ניהול מלאי, ועוד).
     

  • ClickWorkforce – פתרון מלא ללקוחות Salesforce –הכולל ממשק מובנה למערכת ה CRM ומאפשר לשבץ משימות באופן אופטימלי לאנשי השטח ע”י מוקד השירות. מוקד השירות לא נדרש ללמוד מערכת נוספת – אלא מתוך ה Salesforce הוא יכול לקבל את כל האופציות האופטימליות לשיבוץ המשימה בלחיצת כפתור אחת.
     

למה ענן?

  • השקעה ראשונית מינימלית – אין צורך בהשקעה ראשונית גדולה של רכישת הרישיונות והחומרה. החומרה כלולה בפתרון. והרישיונות נרכשים כשירות. אתה משתמש רק במה שאתה צריך !
     

  • יישום מהיר – הסביבה כבר מותקנת ומוכנה בענן – כך שניתן להתחיל לעבוד איתה באופן שוטף באופן מהיר מאוד.
     

  • שדרוגים בחינם – כחלק מהשירות הניתן בענן – אנו דואגים לבצע שדרוגים שוטפים למערכת על מנת שתמיד תהיה על הגרסה החדשה ביותר וללא הפרעות לעבודה השוטפת. באופן שקוף למשתמש.
     

  • המידע מאובטח – ClickSoftware משתמשת בשירותי הענן של אמזון – (Amazon Web Services (AWS והטמיעה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת המידע בפתרון.
     

  • יכולת לגדול – בין אם בענן או בהתקנה מקומית – מוצרי ClickSoftware מבוססים על Bes Practices ואלגוריתמים מתקדמים של קבלת החלטות המאפשרים לייעל את ארגון השירות בצורה יעילה, אוטומטית ומובנית. הפתרונות שלנו הפכו לבסיס ולתשתית בארגונים שירות מובילים בארץ ובעולם שאמצעות ClickSoftware יודעים: מי עושה, מה עושה, עם מה, איפה ומתי.

לקוחות ClickSoftware

1/4
advantec