פתרונות

ERP – פתרונות חוצי ארגון 

לאדוונטק התמחות וניסיון נרחבים ביישום מערכות ERP, תוך מתן מענה לכל נושאי מיחשוב הליבה הארגונית. במסגרת זו מיושמות מערכות פיננסיות, לוגיסטיות, ניהול ההון האנושי, ועוד… בחברה צוות מנוסה של מיישמים, מפתחים, ואנשי תשתיות, המספקים פתרון כולל משלבי האפיון ועד שלבי ההטמעה הסופיים. אדוונטק מציעה מערכות ERP מבוססות טכנולוגיית SAP, ומערכות ERP מבוססות טכנולוגיית ORACLE.

 

 System ותשתיות 

 

חטיבת התשתיות (systems) באדוונטק, מספקת קשת פתרונות ושירותים רחבה בתחום תשתיות ה-IT והאינטגרציה. אנו מציעים פתרונות קצה אל קצה, הכוללים: ייעוץ, תיכנון ארכיטקטורה, אספקת חומרה, יישום, וניהול שירותי תמיכה שוטפים בתשתיות ה-IT הארגוניות.

 

HCM 

 

לאדוונטק התמחות וניסיון נרחבים ביישום מערכות HCM תוך מתן מענה ייחודי לכל לקוח. במסגרת זו מיושמות מערכות בהתקנה בבית הלקוח ו/או בענן. כמו כן, לאדוונטק מספר מוצרים משלימים לפתרון ניהול ההון האנושי.

בחברה צוות מנוסה של מיישמים, מפתחים, המספקים פתרון כולל לכל שלבי מחזור החיים של המערכת. החברה מציעה מערכת לניהול ההון האנושי המותקנת בבית הלקוח מבוססת SAP HCM ומערכת לניהול ההון האנושי המותקנת בענן מבוססת Success Factors, תוך מתן מענה לדרישות הייחודיות של מערכות HR בעידן הדיגיטלי.

 

שירותי מחשוב ענן 

אדוונטק מספקת את מכלול השירותים הנדרשים לארגון בכדי ליישם ולתפעל מערכות בתצורת ענן. השימוש בענן מאפשר לארגון זמינות גבוהה של משאבים לפי דרישה, שקט תפעולי, נגישות גבוהה למידע וחיסכון בעלויות, בעיקר השקעה ראשונית. שירותים אלו כוללים:

  • אספקת התשתית הנדרשת

  • תכנון ארכיטקטוני של המערכת

  • התאמת המערכות והסבתן לסביבת ענן

  • תחזוקת המערכות בסביבת הענן, ומתן מענה שוטף לדרישות הפונקציונליות

  • אינטגרציה של מערכות שהוטמעו בענן, עם מערכות מקומיות

אדוונטק מספקת שירותי ענן בסביבת SAP, וכמו כן מציעה ללקוחותיה את מוצרי התוכנה שהיא מייצגת גם בסביבת הענן.

 

פתרונות לתחום המכירות 

 

מנהלי מכירות מחוייבים לשיפור מתמיד של ביצועיהם ושל והשותפים שלהם (channels). לשם כך יש להמנע מבזבוז זמן שיגררו תהליכים ידניים, תוך התמקדות בתהליכים עם הערך הגבוה ביותר לארגון. אדוונטק משלבת פתרונות למערך המכירות בבסביבות ה-ERP של SAP ובסביבות ה-ERP של ORACLE. כמו כן מיישמת מערכות CRM בסביבות אלו.

בנוסף, חטיבת המוצרים באדוונטק מציעה סל פתרונות עבור אנשי המכירות והשותפים העסקיים:

  • Callidus Commissions לניהול עמלות, תמריצים, סימולציות ותחזיות 
    התמריץ הינו הכלי העסקי הזמין ביותר לארגון להגדלת נפח המכירות. חברת Callidus מובילה את תחום ה SPM (Sales Performance Management) בעולם (מדורגת ראשונה ע”י Gartner) ומציעה שלל כלים להפיכת יותר לידים למכירות ובזמן קצר יותר. מוצר הדגל של Callidus הוא  ה- Commission , המספק כלים לבניית תוכניות תגמול תוך שימוש במדדים כמותיים ואיכותיים, שילוב כלים לביצוע ניתוחי What if וכדומה ע”י איש המכירות בשטח, ועוד…

  • מנגנון לניהול ובנייה של הצעות מחיר
    מרבית החברות נתקלות בקשיים לעדכן את אנשי המכירות במידע אודות המוצרים הגרסאות האחרונות והשירותים המוצעים ללקוחות. תהליך ישני פוגע בביצועי המכירות, כמו גם בשביעות רצון הלקוח. מנגנון ה- CPQ  של חברת Callidus  מאפשר לחברות לבנות את לוגיקת המכירה, ומאפשר להגדיר מהי רמת ההנחות הרצויה, אילו מוצרים כדאי להמליץ ללקוח בהתאם לפרופיל שלו (Up sell / Cross sell), לבצע תהליכי אישור אוטומטיים, להגדיל את ערך העסקאות ועוד…

  • שיבוץ פגישות למנהלי תיקי לקוחות
    בארגונים רבים מוקדי שירות המקבלים ויוזמים שיחות מול לקוחות פוטנציאלים, קובעים פגישות למנהלי תיקי הלקוחות / המשווקים שלהם. תהליך זה שלרוב מבוצע באופן ידני אינו אופטימלי, כיוון שאינו מתחשב בהתאמת איש המכירות לפרופיל הלקוח, אילוצי מיקום וזמן, מעקב אחרי ביצוע, וכיו”ב… הפתרון המוצע כולל יישום של מערכת ClickSoftware לשיבוץ אופטימאלי של עובדים לפגישות בשילוב עם מערכת ה- CRM הארגונית, וה- Outlook.

 

CRM Systems 

 

עולם ה-CRM מתאפיין בדרישה מהותית לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים חדשנות גבוהה מבחינת פתרונות וכלים טכנולוגיים; אם בעבר היו תהליכי המכירה והשירות מנוהלים ידנית או באמצעות גליונות אלקטרוניים, כיום ישנה דרישה למיכון תהליכים בענן – בעיקר באמצעות תוכנות CRM ייעודיות כמו Salesforce, Microsoft CRM, Oracle Siebel on Demand וכיו”ב, וזאת בשילוב עם יכולות ה-CRM הקיימות במערכות ה-ERP.

 

 MOBILE

 

אדוונטק מפתחת ומיישמת מכלול פתרונות לעולם ה-MOBILE, הכולל smartphones ו-tablets. פתרונות אילו מאפשרים גישה לצפייה

ועדכון מערכות המידע של הארגון מכל מקום ובכל זמן. בנוסף מיישמת אדוונטק את התכונות המיוחדות של עולם זה: שימוש ב-GPS לאיכון מיקומים, שימוש במצלמה ליישומים שונים הדורשים זאת, עבודה במצב offline כאשר אין תקשורת זמינה, ועוד..

המערכות מיושמות כחליפה תפורה לצרכי הלקוח באמצעות שימוש בכלים המובנים לסביבת ORACLE MOBILE, או לסביבת SAP.

פתרונות לתחום הכספים 

 

אגף / מחלקת הכספים מהווה את ליבו של הארגון. יחידה זו מתאפיינת בחשיבות גבוהה, רגישות, תהליכים מורכבים אשר יעילותם ואמינותם חיונייים לניהול והתפתחות הארגון. כיום, במרבית הארגונים קיימת מערכת ERP המנהלת את תהליכי הליבה, אך עם זאת ישנם עדיין אזורים קריטיים המנוהלים באופן ידני (למשל באמצעות אקסלים).

אדוונטק מספקת מגוון של פתרונות ליחידת הכספים.

מערכות ERP

בניהול תהליכי הליבה, אנו מבצעים פרויקטיי ERP כוללים המבוססים על טכנולוגיות   SAP ERP, בתצורה מלאה, או כיישום מהיר מבוסס SAP Business All-in-One, או פתרונות המבוססים על טכנולגיות ORACLE ERP. באדוונטק מגוון מומחים הכוללים אנשים בעלי הכשרה פיננסית (כגון רו”ח), ובעלי היכרות מעמיקה עם מגוון הפתרונות הטכנולוגיים המוצעים.

חטיבת המוצרים באדוונטק מתמחה בפתרונות עסקיים המשלימים את ה ERP והמערכות הפיננסיות ומאפשרות לנהל תהליכים נוספים (שאינם מנוהלים ב ERP), בצורה מובנית, שקופה, הנותנת את כל המידע למנהל הכספים בכדי לקבל את ההחלטה.

כל המוצרים מתחברים למערכות הארגוניות ומאפשרות לקבל ממקום אחד את כל המידע הרלוונטי לקבלת ההחלטה וביצוע תכנון קדימה באמצעות חיזוי ותסריטי What if

ניהול תמריצים ועמלות

תמריצים כספיים הינם ה”דלק” המניע את אנשי המכירות והפונקציות הנוספות בחברה הנמדדות ומתוגמלות לפי ביצועיהם. חישוב ידני של תמריצים עלול להוות בעייה לארגון כי הוא אורך זמן רב, מוצג בתדירות נמוכה, ועלוללעורר את חשדו של איש המכירות (שישקיע זמן רב בבדיקת העמלות במקום להתמקד במכירות). אדוונטק מייצגת בארץ את הפתרון של חברת Callidus – המתמחה בפתרון לבניית תוכניות תגמול באמצעות חוקים עסקיים, חישוב אוטומטי של תמריצים, בניית תחזיות וביצוע ניתוחי What IF.

עדכון ושליפה מהירה של נתונים ממערכת ה- SAP ומימוש מהיר של Workflows 

מחלקות הכספים בארגונים משקיעות זמן רב בהקלדת הנתונים באופן שוטף, יצירת, עדכון וניהול Master data, הקמת ספקים חדשים, יצירת הזמנות רכש, הזמנות מלקוחות, הקלדת פקודות יומן, ופעולות חשבונאיות נוספות הנדרשות לצורך סגירת תקופה ועוד…

פתרון ה- WInshuttle מאפשר לפשט את התהליכים העסקיים ולגשת למידע באמצעות כלים ידידותיים ונפוצים כגון: Excel, SharePoint, ממשקי Mobile ועוד… הפתרון כולל גם יכולות Workflow מובנות, ללא צורך בכתיבת קוד.

ניהול נכסי נדל”ן

בארגונים עתירי נכסים, נדל”ן היא לרוב ההוצאה השנייה בגודלה. מנהלי הכספים נדרשים לנהל באופן יעיל את החוזים של הנכסים הארגוניים, לשלם ולחייב על פיהם, לעמוד בכל הסטנדרטים החשבונאים, לתכנן ולהתאים בצורה אופטימלית את השימוש בשטחי העבודה, לנהל את כל התחזוקה ובעלי המקצוע ועוד…

פתרון ניהול הנדל”ן מבית IBM, מספק מענה מקיף לדרישה זו

 
 

BI – בינה עסקית 

 

טכנולוגיית BI מאפשרת לארגון להפיק מידע תומך החלטה המבוסס על המידע הרב שנצבר בארגון. לתהליכים אלו השפעה ישירה על ביצועי הארגון בתחומים הכספיים ואחרים. באדוונטק ארכיטקטים בעלי ניסיון רב המסוגלים לשלב את הטכנולוגיה עם הבנת צרכי הלקוח, משימה שאיננה טריוויאלית בסביבה זו.

אנו מיישמים פתרונות BI מבוססי טכנולוגיית SAP, ופתרונות BI מבוססי טכנולוגיית ORACLE.

 

פתרונות לתחום התפעול והשירות 

 

אנשי השירות הם נקודת המפגש העיקרית של הלקוח עם הארגון, ויחד עם התפעול יש להם תרומה מכרעת לשביעות רצון הלקוח ועמידה ביעדי ה-SLA. חברת אדוונטק מובילה במתן פתרונות לייעול תהליכי השירות והתפעול. אנו מייצגים שורה של מוצרים בעלי ROI מוכח ויכולת לשפר את התהליכים הידניים והפחות יעילים.

  • ClickSoftware לניהול אנשי שטח 
    פתרון ה-ClickSoftware לניהול אנשי שטח, נחשב למוביל בעולם, ומאפשר לצמצם את הזמן המושקע בשיבוץ, לקצר זמני נסיעה מלקוח ללקוח, להפחית ניצול שעות נוספות ולהעדיף את השימוש בכח אדם פנים ארגוני על פני קבלני משנה.הפתרון מנהל את תהליך הקריאה משלב פתיחתה (באמצעות מוקד השירות, האינטרנט, מערכת ה ERP ועוד…), דרך שיבוצה לאדם המתאים בשטח, מעקב בזמן אמת אחר בלת”מים ואירועים בלתי מתוכננים, עד סגירתה ומילוי כל הפרטים הרלוונטיים ע”י איש השטח.

  • ClickMobile – פתרון לשיבוץ ותקשורת עם עובדי שטח, נהגים, נוטלים סוקרים
    פתרון ה-ClickMobile, מאפשר איתור עובדי השטח בכל רגע נתון וניהולם בצורה היעילה וחסכונית תוך כדי שיפור השירות. המערכת מספקת אפשרות לדיווח נוכחות סלולרי, ניהול משימות תוך קבלת כל פרטי הלקוח והמשימה, הצגת מיקום העובדים ע”ג מפות, סריקת ברקודים, העלאת תמונות ומסמכים, ניהול חלקים ועוד… היישום נתמך בכל מכשיר MOBILE.

 

  • ניהול משמרות
    משימת ניהול ושיבוץ אנשי שירות למשמרות מתאפיינת במורכבות גבוהה. יש להתחשב בפרמטרים רבים כגון: רמת הביקוש הצפויה (כמות פניות/קריאות מלקוחות), רמת השירות הנדרשת (כמה זמן בממוצע ניתן לתת ללקוח להמתין), יכולות העובדים (Skills), חוקי עבודה, העדפות העובדים, ועוד..
    פתרון שיבוץ המשמרות של ClickSoftware הינה מערכת כוללת המספקת מענה לכל דרישות אלו, תוך מציאת השיבוץ האופטימאלי, הגדלת נאמנות ושביעות רצון העובדים והלקוחות, צמצום עלויות ותהליכים ידניים, ועמידה בדרישות רגולציה.

 
 

PORTAL 

 

מערכות PORTAL מהוות שער לעולם הפנים ארגוני ולעולם שמחוץ לארגון. באמצעותם ניתן לחשוף נתונים ולקבל מידע, תוך שימוש בממשקים פשוטים וידידותיים שאינם דורשים הכשרת מראש של המשתמש.

אדוונטק מיישמת פורטלים מבוססי טכנולגיית SAP.

advantec