עדכון ושליפה פשוטה של נתונים ממערכת ה SAP בשילוב עם תהליכי Workflow ידידותיים

 

WINSHUTTLE הוא המוצר המוביל בעולם לבנייה פשוטה של תהליכי עבודה ומסכים מול ה SAP.

המוצר מאפשר:

  • גישה ועדכון של נתונים מסביבת EXCEL

  • יצירת תהליך אישורים מובנה מבוסס Workflow

  • תמיכה בעבודה ב Offline ועדכון מערכות ה SAP  בלחיצת כפתור
     

כל זאת ללא פשרות ברמת אבטחת המידע ואמינות הנתונים וללא קוד !!! המוצר נמצא בשימוש בקרב אלפי ארגונים – העובדים באופן שוטף עם ה WINSHUTTLE ולא יכולים בלעדיו

Analytics – הצגת הנתונים מה SAP באופן ויזואלי באמצעות אקסל

 

לא הרבה פעמים מוצאים פתרונות פשוטים שעושים הבדל אמיתי ובקלות למנהלים.

WINSHUTTLE Analytics מבוסס על היכולות הקיימות והוותיקות של WINSHUTTLE ומאפשר ליצור דוחות עסקיים המשלבים נתונים מה SAP וממערכות נוספות בקלות וללא מאמץ.

יכולות אלו חוסכות זמן רב ויקר של איסוף הנתונים, בניית הדוח וניתוחו.

ה WINSHUTTLE Analytics לא נועד להחליף את מערכת ה BI הארגונית אלא לאפשר יצירה פשוטה, הד הוק של דוחות סיכומים, הנדרשים לטובת העסק.

** יכולות עיבוד מתקדמות ומהירות (נועד לניתוח כמויות רבות של Data)

** Drill-down מובנה המאפשר תיחקור של המידע

** שיתוף הנתונים והמידע בקלות (יצירת PDF ושליחת החומרים במייל)

** יצירת התראות ותזמונים לדוחות

יצירת, עדכון וקריאת נתונים מה SAP באמצעות Workflow

 

יכולות ההקלטה המתקדמות של WINSHUTTLE מאפשרות לקחת כל הקלטה של טרנזקציה ולחשוף אותה לתוך אקסל, מסך או ממשק רלוונטי אחר (PDF, Mobile וכו) – כל זאת ללא שימוש בקוד !!

את המסכים שיצרנו ניתן לשלב בתוך תהליך רחב יותר (Workflow) – המאפשר לחשוף מבטים שונים לכל פונקציה בארגון, לאסוף את המידע הרלוונטי, לשלוח למנהל לאישור / הוספת הערות – ורק לאחר שכל המידע נאסף – לטעון אותו ל SAP – באופן מאובטח ומתועד

האם כל משתמש בארגון יכול להיות חלק מה Workflow?

כן !!! ה WINSHUTTLE מאפשר לשלב כל משתמש בארגון בתהליך הארגוני ולהציג לו את המבט / המסך הרלוונטי לו.

כמה מורכב ה Workflow  יכול להיות?

כמה מורכב שתרצה ! אין מגבלה על כמות המשתתפים, כמות ומורכבות התנאים (Conditions) הנדרשים על מנת לעבור משלב לשלב, מעבר מקבילי / טורי, תחימת המענה של כל פונקציה בזמנים, אסקלציות במקרה הצורך וכו

איזה כלים קיימים לשליטה ובקרה אחר התהליך?

כל התהליכים הארגוניים מופצים ומנוהלים מאתר מרכזי (Sharepoint – הנכלל כחלק מרישיון ה Winshuttle) – המאפשר להציג למשתמש את התהליכים הרלוונטיים לו לפי הרשאות (לדוג: יצירת הזמנה, הקמת מק”ט, דיווח שעות, יצירת פקודת יומן, ועוד).

המשתמש מתחיל את התהליך מהאתר המרכזי ובכל שלב יכול לקבל מידע אודות סטטוס התהליך ואיפה הוא נמצא כרגע. (כל שאר המשתתפים בתהליך מקבלים התראה דרך המייל ויכולים להוסיף את הפרטים הרלוונטיים בגוף המייל או דרך הפורטל המרכז את כל המשימות שלהם).

קיים Audit מלא על כל שלבי התהליך ודשבורד המאפשר להציג את יעילות כל אחד מהתהליכים העסקיים (עם יכולות Drill down עד לרמת המשתמש הבודד על מנת לזהות צווארי בקבוק וחוסר יעילות).

יצירת, עדכון וקריאת נתונים מה SAP באמצעות אקסל

 

פתרון האקסל של WINSHUTTLE מאפשר להקליט כל טרנזקציית SAP ולחשוף אותה לתוך גיליון אקסל פשוט– תוך שימוש בכל הבדיקות (Validation), מנגנוני האבטחה והתיעוד (auditing) שב SAP.

תהליך בניית האקסל והרצתו דורש 3 צעדים פשוטים:

1. הקלטת הטרנזקציה ובחירת השדות הרלוונטיים

2. מיפוי השדות לאקסל והגדרת מקור הנתונים (הקלדה, שדה קבוע, מוחזר מה SAP וכו)

3. עיצוב האקסל והרצתו

הדרישות השתנו, רוצים לעדכן את האקסל, צריך להקליט מחדש?

לרוב לא !!! בעת ההקלטה WINSHUTTLE שומר את כל השדות של הטרנזקציה כך שניתן לחזור ולבחור להוסיף שדות גם אם לא נבחרו בהקלטה

האם אפשר להריץ כמה טרנזקציות מאותו אקסל?

בהחלט !!! ה WINSHUTTLE מאפשר להריץ כמה טרנזקציות שרוצים מאותו גיליון / קובץ אקסל כך שלדוגמה, משתמש פשוט יכול ליצור רשומות עובדים, לקרוא מה SAP את רשימת העובדים הקיימים עם כל השדות הרלוונטיים, לעדכן חלק מהרשומות באקסל ולעדכן את ה SAP בחזרה.

ואיך יודעים אם המידע אכן התקבל ב SAP?

כל ההודעות מה SAP מוצגות באקסל בעמודות ייעודיות – המאשרות הקמה

לקוחות WINSHUTTLE

1/2
advantec